Izismile.com » Videos » Parenting Fail – Kid vs Bed

Parenting Fail – Kid vs Bed

Posted in Videos   12 Aug 2010   / 7900 views

Download: .flv .mp4



Tags: parenting, fail, kid, bed, accident  

Loading...
Loading...
Loading...



Comments (15):

0
1.
Moctesuma 6 year s ago MARK AS SPAM
The kid was not hurt. It's all good. Not really a parenting fail. You can't always watch your kids.
       
0
2.
tina_00 6 year s ago MARK AS SPAM
OMG!!!
       
0
3.
Saik 6 year s ago MARK AS SPAM
What you mean you cant ? :) You must !
       
0
4.
damaja 6 year s ago MARK AS SPAM
Of course you CAN always watch your kid, especially when you obviously don't know the environment...
I HATE those kinda parents!
       
0
5.
loomy 6 year s ago MARK AS SPAM
it was not parenting fail, they got him asap
       
0
6.
rabarbarbaar! 6 year s ago MARK AS SPAM
darWIN
       
0
7.
chicaurbana 6 year s ago MARK AS SPAM
Well... that boy seems to be around 2 years old. Too little to be on his own. Parenting fail totally.
       
0
8.
STFU 6 year s ago MARK AS SPAM
Complete parenting fail.
       
0
9.
;) 6 year s ago MARK AS SPAM
Hahaha they reacted real fast.
       
0
10.
Smokey 6 year s ago MARK AS SPAM
Poor kid, he got smashed
Only You Can Prevent Forest Fires
       
0
11.
Mr. Ree 6 year s ago MARK AS SPAM
It's a good thing that place wasn't a 'house of horrors' warehouse and the bed that fell on him didnt have 10" sharpened razor sharp steel spikes sticking out of it. Then they would have been pulling that kid off the spikes and blood would have been squirting everywhere.

yep, he certainly was lucky that didn't happen...
       
0
12.
ruppy23 6 year s ago MARK AS SPAM
Just wish there was sound so you could hear the little shit cryin
       
0
13.
Bhas 6 year s ago MARK AS SPAM
I think he would of really got hurt if it wouldn't of fell on the hallow side.
probably just covered him, ...who knows.
       
0
14.
Mascoty 6 year s ago MARK AS SPAM
he died ?
       
0
15.
iosif 6 year s ago MARK AS SPAM
lolz
       














Archives

2016
2015
2014
2013
2012
2011
2010
2009
2008