28 comments

image description
  1. lord dipshit
    are u f*cking with me?!
        Reply
  2. Enter your name
    Izi, these are rich and famous, not necessarily beautiful.
        Reply
  3. dt
    that list is messed up big time
        Reply
  4. kool
    AskMen, first you have to ask to men.

    there are just like 25 beautiful and hot girls the rest its just to fill up the list.
        Reply
  5. johnson
    Beauties a personal thing. Frankly kat dennings is number one to me :D Why bother making a list?
        Reply
  6. Enter your name
    Mila Kunis!!! I would do her and I am a straight woman...

    And Nicki Minaj??? You get STD's just by looking at her! yuck
        Reply
  7. rickiroll
    lady gaga? bitch please...
        Reply
  8. Alemao
    Jessica Alba, Olivia Wilde, and Kate Beckinsale were the best three in a row on the list. They should also be the top three too, in any order... *Drool.. 0_o
        Reply
  9. Missing at least one
    Christina Hendricks
        Reply
  10. Alemao
    Is butt-fucking ugly.
        Reply
  11. Norm101
    Wow. Some real shit. Obviously, the AskMen list is merely a listmus test of who is POPULAR, not hot. If you have aTV show that has made it past 5 eposides and not been cancelled, or an album that is in the top 40, then you can be on this list.

    Fucking retarded! And that makes me feel bad, because I know a couple of people will mental retardation and they have MUCH better taste than this list...

    Last one is a tranny anyway.
        Reply
  12. zaza
    WTF IZI ?
        Reply
  13. Enter your name
    Typical: no Australian Aboriginal girls. More racism.
        Reply
  14. KiNoNe
    lady gaga? -_________-
        Reply
  15. Enter your name
    #9 Alessandra Ambrosio looks like Kate Bekinsale in better days. Kate had her bewbs butchered :(

    #83 imagine this picture of Emma Watson with a Hitler moustache.
        Reply
  16. Phil
    Just want to comment coz I'm Brad Pitt in my avator. Lol.
        Reply
  17. pakous
    Jennifer Connelly??
    Jennifer Aniston??
    Jennifer Garner??
        Reply
  18. This list
    does not align with my opinions.
        Reply
  19. Peanut
    Most look like cheap plastic dolls. No class. No taste. No talent. Crummy looking.
        Reply
  20. Enter your name
    90% rich ugly bitch list
        Reply
  21. Khysiek
    Kristen Stewart Hot ?!?!?!?!? Nicki Minaj ?!?!?!?!?! WTF ???
        Reply
  22. Enter your name
    Damn I wish I hadn't looked....it's been 5 days now since I've heard anything about Kim Kardashian and now there she is....ugh

    I guess the guys that take a survey on AskMen.com don't have real girlfriends, I see better looking girls at the Market.
        Reply
  23. rabbitguyz
    where is my favorite Carmilla Bing? LOL

    Hahaha.. Just Kidding.. Mila kunis adn Emma Watson.
        Reply
  24. orendadude
    This is just a list of top cum buckets
        Reply
  25. Enter your name
    Never Hayley Williams. ._.
        Reply
  26. Oksana
    I do realize that mens' and womens' perception and idea of beauty differs, but THAT MUCH?! Half of these people are so plain or so darn unattractive, if you excuse me, that I am simply taken aback.
    P.S. On the other AskMen also named Ryan Gosling among the sexiest men, so I guess, it all figures. You gotta have good taste to compose those lists!
        Reply
  27. ptpie
    I liked em all #20 most of all
        Reply
  28. sylver64
    Actress Rose Byrne..
        Reply





Browse awesome content below you haven't seen yet


Top