Izismile.com » Pictures » Glamour Pictures That Don’t Look Very Glamorous (20 pics)

Glamour Pictures That Don’t Look Very Glamorous (20 pics)

Posted in Pictures   3 Dec 2009   / 10123 views

Yep, sometimes people want to do too much on the photos and it ends up in not very flattering pictures of them.
It’s better to stay natural :))


1 Glamour Pictures That Don’t Look Very Glamorous (20 pics)

2 Glamour Pictures That Don’t Look Very Glamorous (20 pics)

3 Glamour Pictures That Don’t Look Very Glamorous (20 pics)

4 Glamour Pictures That Don’t Look Very Glamorous (20 pics)

5 Glamour Pictures That Don’t Look Very Glamorous (20 pics)

6 Glamour Pictures That Don’t Look Very Glamorous (20 pics)

7 Glamour Pictures That Don’t Look Very Glamorous (20 pics)

8 Glamour Pictures That Don’t Look Very Glamorous (20 pics)

9 Glamour Pictures That Don’t Look Very Glamorous (20 pics)

10 Glamour Pictures That Don’t Look Very Glamorous (20 pics)

11 Glamour Pictures That Don’t Look Very Glamorous (20 pics)

12 Glamour Pictures That Don’t Look Very Glamorous (20 pics)

13 Glamour Pictures That Don’t Look Very Glamorous (20 pics)

14 Glamour Pictures That Don’t Look Very Glamorous (20 pics)

15 Glamour Pictures That Don’t Look Very Glamorous (20 pics)

16 Glamour Pictures That Don’t Look Very Glamorous (20 pics)

17 Glamour Pictures That Don’t Look Very Glamorous (20 pics)

18 Glamour Pictures That Don’t Look Very Glamorous (20 pics)

19 Glamour Pictures That Don’t Look Very Glamorous (20 pics)

20 Glamour Pictures That Don’t Look Very Glamorous (20 pics)


[via manofest ]








Tags: Glamour, pictures  




Comments (18):

0
1.
raeven 8 year s ago MARK AS SPAM
35 35 35
       
0
2.
lame 8 year s ago MARK AS SPAM
ok there's nothing wrong in these.SHIT post.
       
vulpes                    show commment
0
4.
chrisbumble 8 year s ago MARK AS SPAM
haha..
       
0
5.
Mag 8 year s ago MARK AS SPAM
It's just the 80's style pictures, there's nothing wrong with them.
       
0
6.
kaskasks 8 year s ago MARK AS SPAM
i can guarantee you that all of these people are americans..
       
0
7.
leahfu 8 year s ago MARK AS SPAM
the 4th one down is Kelly from the "OMG Shoes" fame.
       
xpwurld                    show commment
0
9.
peter 8 year s ago MARK AS SPAM
WTF? these are 80's and that is not funny.
       
0
10.
mominco 8 year s ago MARK AS SPAM
lol thats awesome
       
0
11.
asdasdddd 8 year s ago MARK AS SPAM
lol @ all the people that have pictures like these and try and claim theyre not fugly, and should be burned. DEFINITELY NOT NORMAL, EVEN FOR THE 80s
       
0
12.
Tarzan 8 year s ago MARK AS SPAM
WTF where they thinking??
       
0
13.
Schwarskoff 8 year s ago MARK AS SPAM
should include that on WTF pics... n_smile
       
0
14.
HollyxHero 8 year s ago MARK AS SPAM
http://izismile.com/img/img2/20091203/glamour_pictures_04.jpg LOL. It's Kelly! :P
       
0
15.
80's 35 35 35
       
0
16.
miku 8 year s ago MARK AS SPAM
reminds me of Napoleon Dynamite.
       
0
17.
daph 8 year s ago MARK AS SPAM
LOL @ Kelly n_lol
       
0
18.
L 7 year s ago MARK AS SPAM
This is too much! Ha ha!
       











Loading...





Archives

2018
2017
2016
2015
2014
2013
2012
2011
2010
2009
2008