The Secret of the US Dollar Bill (6 pics)

Posted in PICTURES       23 Feb 2011       223316       28

The US dollar bill holds a very important secret as these photos reveal. You have to look very closely. Most people have no idea that this secret of the US dollar bill even exist.

 



Advertisement


28   Comments ?
0
1.
einsib 9 year s ago
hahaha
       
0
2.
Mark o 8 year s ago
wat does it mean idk
       
0
3.
ash 9 year s ago
LOOOOOOL
       
0
4.
Deadsmile 9 year s ago
HAHAHA !
       
0
5.
chewi 9 year s ago
what a waste of my time. a-holes
       
0
6.
owner 9 year s ago
hahahaha trolololol!!!!
       
0
7.
frosch 9 year s ago
@4; but you had time to comment LOL
       
0
8.
incognito562 9 year s ago
is it real ?
       
0
9.
lolzz 9 year s ago
chewi is an american.. hahaha lzr
       
0
10.
asdfrtgy 9 year s ago
yes its real
       
0
11.
sure 9 year s ago
and statue of liberty is a barby doll present from french Free Masons to american Free Masons.
       
0
12.
lachindi3809 9 year s ago
u suck lonely ass person
       
0
13.
Red Cell 6 9 year s ago
"is it real ?" Now, that's funny!
What a schmuck!
       
0
14.
Ty 9 year s ago
I seriously thought that it was something with the words... nope i was wrong.
       
0
15.
slslls 9 year s ago
fuck uyo
       
0
16.
scgooghe 9 year s ago
o_o cussers >:P
       
0
17.
Enter your name 9 year s ago
i no right
       
0
18.
cl 9 year s ago
Trololol!! u mad?
       
0
19.
JUICYCHINA 9 year s ago
I BET YOU HER BOOB DEFLATED LOL SHE NEEDS TO STOP ALL THAT WEIRD BEASTUALITY BULLSHIT AND FLIRT WITH A REAL HUMAN BEING NEXT TIME.
       
0
20.
Enter your name 9 year s ago
Must find a Random dollar and Confirm this :)
       
0
21.
Enter your name 9 year s ago
Write your comment here...
       
0
22.
Lisa 8 year s ago
i feel so dumb-i dont get it
       
0
23.
L Phantomhive 8 year s ago
OMG LOL
I found a dollar and looked very closely at it, and it's true! I can totally see the face! xDDD
       
0
24.
Enter your name 8 year s ago
Pure bull$hit! If I knew where to find you, I'd strangle you for wasting my time.
       
0
25.
1978mair 8 year s ago
0
       
0
26.
Geoff Peterson 8 year s ago
MYTH CONFIRMED!!!
       
0
27.
cc 8 year s ago
its true..... open up your minds people.....
       
0
28.
kkristy 8 year s ago
omg.................... i thot something scary was guna pop up lol
       
27353641acute
belayclappingdance3dashdirol
drinksfoolgirl_craygirl_devilgirl_witch
goodgreenheartJC-LOLJC_doubledown
JC_OMG_signkisslaughingman_in_lmocking
mr47_04musicokroflsarcastic
sm_80tonguevishenka_33vomitwassat
yahooshoot
Advertisement

Archives

2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
2013
2012
2011
2010
2009
2008
0000
Advertisement

How to comment

•    Don't insult other visitors. Offensive comments will be deleted without warning.

•    Comments are accepted in English only.

•    No swearing words in comments, otherwise such comments will be censored.

•    Your nickname and avatar are randomly selected. If you don't post comments for 7 days, they both are reset.

•    To choose another avatar, click the ‘Random avatar’ link.