Izismile.com » Funny » LOL » The Reason why Subaru Has Difficult Time Selling Its Cars (17 pics)

The Reason why Subaru Has Difficult Time Selling Its Cars (17 pics)

Posted in Funny » LOL   10 Oct 2011   / 12088 views






Tags: subaru, cars, selling  

Loading...
Loading...
Loading...




Comments (14):

-1
1.
wow 5 year s ago MARK AS SPAM
hahhhaaha thats right there is no carshow without boobs n' junks and you put an policeman as image? at leas if you put some sexy guy for ladies and guys gays, as we the hetero man and lesbos have boobs and junks.
       
1
2.
wrx 5 year s ago MARK AS SPAM
only one picture contain decent car
       
0
3.
Sizomu 5 year s ago MARK AS SPAM
I spilled my drink! Subaru.......WTH r u doing!
       
-2
4.
jerman123 5 year s ago MARK AS SPAM
Hell, i don't need no models to divert my attention to those cars, i'm kinda a gear nut myself.

(BTW 2nd pic is a lil bit NSFW. jus sayin)
       
1
5.
Enter your name 5 year s ago MARK AS SPAM
wait, there were cars in the pictures besides the last one?
       
1
6.
UT 5 year s ago MARK AS SPAM
the real car will let u look to her .. not to anyone else ...
       
0
7.
eco26 5 year s ago MARK AS SPAM
SUBARU means the Pleiades.
       
0
8.
Enter your name 5 year s ago MARK AS SPAM
hhhahaha only for gay...hahahaha
       
0
9.
GOODSTUFF4U 5 year s ago MARK AS SPAM
cars - I dont understand
http://www.facebook.com/goodstuff4u
       
0
10.
arf 5 year s ago MARK AS SPAM
Its the car of the french cops on the highway.

They arrested me with one like this when I was at 170~180Km/h.

Terrible.
       
0
11.
Enter your name 5 year s ago MARK AS SPAM
The girl in the transparent dress doesn't look too happy. That's forced nudity there, she clearly feels uncomfortable.
       
0
12.
hsiangfu 5 year s ago MARK AS SPAM
Absolutly, and I love that.
       
0
13.
Enter your name 5 year s ago MARK AS SPAM
11, Maybe she wanna fart...
       
0
14.
mali22 5 year s ago MARK AS SPAM
#2 could have just come naked, there would be no difference
       
0
15.
daben 5 year s ago MARK AS SPAM
pic #6: IAA 2003, been there and still remember this dress :-D
       
ptpie                    show commment
0
17.
Tarzan 5 year s ago MARK AS SPAM
good stuff
Men have two emotions: Hungry and Horny.
If you see him without an erection, make him a sandwich :)
       
0
18.
huzishio 5 year s ago MARK AS SPAM
haha!!
       
0
19.
2Cool4Ice 5 year s ago MARK AS SPAM
Powned
You can't get lost if you follow your own path
       
0
20.
salsapopo 5 year s ago MARK AS SPAM
hahahahaha indeed
       
0
21.
4down2 5 year s ago MARK AS SPAM
#10 the girl on the right she can sell me any kind of car !
       














Archives

2016
2015
2014
2013
2012
2011
2010
2009
2008