50 comments

image description
  1. GunHunter
    Sweet.
        Reply
  2. Norm101                    show commment
  3. MrTroll
    7 of them use to be guys.
        Reply
  4. Typhoon
    Quite a number of Koreans in the set.

    "All look the same" I presume.
        Reply
  5. Zigomarvin
    65# you're doing it wrong
        Reply
  6. exiledheart
    bitch please., thats alodia! dont tell her shes doing it wrong
    thats the cosplay queen! and shes also a hardcore gamer!
        Reply
  7. iluvhatemail
    #15, useful in a communist invasion
        Reply
  8. Tarzan
    wow...

    Wow
        Reply
  9. KOne
    #22 and #71 ... nayssu !
        Reply
  10. xianhatesyou
    Lots of Koreans and Chinese girls in there. "Asian" would've been a better choice.
        Reply
  11. Autum
    all wayyyyy too skinny, and kinda plain
        Reply
  12. lolzz
    Yeah... fap fap fap fap
        Reply
  13. hanhiep
    #5 46 76 is vietnamese girl
        Reply
  14. xxzqhboo
    #67 is a Korean Pop singer
        Reply
  15. GOODSTUFF4U
    Asian chicks are so groovy
        Reply
  16. Enter your name
    japanese, chinese, asian, like western care's.
        Reply
  17. Enter your name
    spielberg, iceberg, carlsberg, like we care's
        Reply
  18. asdasdasd
    i fapped
        Reply
  19. clinton
    thats right we r the best , 3 cheers for asians
        Reply
  20. Enter your name
    I think many of women in this set are Korean who may get plastic surgery.

    Things all seem the same.
        Reply
  21. SuperTard
    Most of them look photoshop-perfect. I don't mind, though. *fap* *fap**fap*
        Reply
  22. omg
    FAIL...
    Half of them are koreans...
        Reply
  23. eco26
    I can tell you that true Japanese girls are 1,4,6,11,15,18,23,30,35,36,50,71,73,74,84, that's all.
    Others are mostly photos of the Korean girls.
        Reply
  24. Enter your name
    just gimme one plsssssssssssssssssssss
        Reply
  25. UltraMel
    Holy Sh** they're perfect @_@
    Well I guess some of the photos have been touched up but still. Damn
        Reply
  26. vndiel
    #9. Awesome car.
        Reply
  27. Enter your name
    I like the one that looks asian
        Reply
  28. linhardt
    Why do the majority of asian pics either have the schoolgirl look or cosplay?

    Very few bikinis, lingerie, formalwear, etc. It is almost like asian males can't deal with real adult females.
        Reply
  29. puunnkk
    because asian doesnt want to be western.. asian is asian.. western is western.. trademarks
        Reply
  30. 4down2
    To much make up and plastic looking !
        Reply
  31. mr774
    Some of them are girls from Taiwan and Korea, I think.
        Reply
  32. szfet
    Większość z nich to roboty -.-
        Reply
  33. noka
    you are like a black ugly dog.
        Reply
  34. Enter your name
    ben ce çokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk güzel sexsiiiiiiiiii
        Reply
  35. Steve
    Does anybody know the name of the model in photo # 26? Who is she? How old is she? Is she married or single?
        Reply
  36. Jamie
    yeah they're all pretty...too bad it's from wearing a shit load of make-up and plastic surgery :)
        Reply
  37. .___.
    A lot of them aren't even Japanese. .___.
    Learn your nationalities before posting pictures like these.
        Reply
  38. sound
    You must be stupid or something, why didn't you just say "asian girls"? Some of these girlsare viet, korean, chinese and malaysian... EPIC FAIL
        Reply
  39. dups
    nope there are no malaysians model.. im from malaysia so i know.. most are japanese, korean, chinese, philipines, viet..
        Reply
  40. And then you look to 44 and see an american girl.
        Reply
  41. ara
    i love thisssssssssssssssssssssssssssss

    al of them my favorite girls

    problem???
        Reply
  42. Enter Your Name
    All are very sexy pics...
        Reply
  43. HUGE
    i came here for my computer's wallpapers
        Reply
  44. clinton
    three cheers for asians my muahhhhh
        Reply
  45. kelly gamblin
    sweat baby sweat
        Reply
  46. People
    i think the first pic was photoshopped, dont u think her head is exceptionally large?
        Reply
  47. Z
    i see porn stars and some cosplayers.
        Reply
  48. punk
    i want a japanese cosplay girlfriend :3
        Reply
  49. Flower
    Great and Lovely ..

    Nice yah .
        Reply
  50. So many korean girls that I'm lost.
        Reply





Browse awesome content below you haven't seen yet


Top